KOLEKSI TEKA TEKI

Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. Ha.. Aper2??
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar
bergulung-gulung?
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha

Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat
liat, mana satu yang paling tinggi?
Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
Jawapan: Kotak penalti lah..

Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???
Teka.. teka..
Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, cangkul lar

Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer! Jawablah kalau bijak sangat!
Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!

Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?
Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.

Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.
Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY

Teka-teki: Scorpion kaler apa?
Jawapan: KALA jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!

Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???
Jawapan: Kerani

Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU???
Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!

Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??
Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab! Yg nih.. jangan pikir bukan2 plak ek...

1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk.
Jawapan : Masukkan benang dlm lubang jarum

2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai?
Bus skolah lah... The OnLY bus yng pergi skolah

3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais?
Jawapan : Milo AIS

4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki
Jawapan : Sbb kalau angkat dua kaki jatuh lah..
hahahahha

5) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi
mata besar "bulb" mentol
Jawapan: Semut bermate BENGKAK hahahahha

6) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?
Jawapan : Motosikal sbb dia pakai tongkat

7) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat
climax pegang buah
Jawapan: Panjat pokok kelapa amek BUAH KELAPA

8) Ahmad bin Abu, kambing bin apa?
Jawapan : Kambing binATANG

9) Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan
jantan?
Jawapan : Betina ikan duyung jantang ikan BAKAR
maner der betina name BAKAR

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...